Lovorden strömmar till.

Den gamla fina metoden mun-till-mun fungerar. Vår bok omnämns nu allt oftare med bokstäver som kunde få den som fortfarande kan rodna att blygsamt slå ner blicken. Men eftersom det är den metod som står oss till buds behöver den näring. I ett brev från näringslivsjournalisten (ingen PR-firma alltså) Lars Torekull tidigare på Dagens Industri och f.d chefred på Aktiespararen heter det t.ex “Ett praktverk. Borde vara obligatorisk studielitteratur på skolorna. Tänk om dagens obegripliga reklam kunde lära sig”. Bra sammanfattat, tycker vi.

Blivande copywritern Julia Andersson på Forsbergs Skola skriver i en anmälan i Resumé:

(Om 90-talet) “Robotar kom och tog över människans naturliga kraft och reklamen började tappa sin udd” samt “reklam en avspegling av verkligheten. Vi åskådare har arkivet - det oändliga. Därför är det viktigare än någonsin att ta lärdom av den kreativa revolutionen”. Samt “en perfekt bok att läsa för framtidens kreatörer”